Účetnictví

  • kontrola prvotních dokladů po formální stránce
  • vyhotovení a zaúčtování účetních dokladů dodaných klientem (možno i po střediscích či zakázkách)
  • vedení účetního deníku
  • vedení pokladní knihy, knihy pohledávek a závazků, knihy cenin, knihy jízd
  • vedení hlavní knihy
  • vedení skladové evidence
  • evidence majetku (zařazení, odpisy a vyřazení)
  • zpracování podrobných sestav (dle požadavků klienta)
  • případné konzultace pro zaměstnance klienta, jestliže tito pořizují prvotní doklady
  • (vystavují faktury a vedou pokladnu)
  • vystavování daňových dokladů (faktur) dle podkladů dodaných klientem
  • příprava podkladů k provedení fyzických inventur (majetku a zásob)
  • zpracování dokladových inventur (zůstatků na jednotlivých účtech)
  • zpracování měsíční, roční, mimořádné účetní závěrky v plném či zkráceném rozsahu
  • zpracování podkladů a daňových přiznání pro jednotlivé daně
  • zpracování statistických výkazů pro ČSÚ
  • zpracování veškerých účetních směrnic (nebo spolupráce při jejich tvorbě)
  • sestavení výkazu cash flow, zpracování podkladů pro úvěr
  • asistence při kontrolách na FÚ, OSSZ a ZP
  • zastupování klienta na základě plné moci při kontrolách na FÚ, OSSZ a ZP
  • zpětné zpracování účetnictví

Rychlý kontakt:

Ing. Petra Plachetková +420 774 255 964 ucetni@ucetnictviadaneonline.cz

Poslední novinka:

  • Spuštění nové prezentace 18.07.2013

    Vážení klienti a návštěvníci. Rádi Vám oznamujeme, že jsme 18. července 2013 spustili novou verzi webových stránek.

    Více »

Počet návštěv našich stránek:

0 0 1 0 7 0 6 9