Účetnictví
- kontrola prvotních dokladů po formální stránce
- vyhotovení a zaúčtování účetních dokladů dodaných klientem (možno i po střediscích či zakázkách)
- vedení účetního deníku
- vedení pokladní knihy, knihy pohledávek a závazků, knihy cenin, knihy jízd
- vedení hlavní knihy
- vedení skladové evidence
- evidence majetku (zařazení, odpisy a vyřazení)
- zpracování podrobných sestav (dle požadavků klienta)
- případné konzultace pro zaměstnance klienta, jestliže tito pořizují prvotní doklady
- (vystavují faktury a vedou pokladnu)
- vystavování daňových dokladů (faktur) dle podkladů dodaných klientem
- příprava podkladů k provedení fyzických inventur (majetku a zásob)
- zpracování dokladových inventur (zůstatků na jednotlivých účtech)
- zpracování měsíční, roční, mimořádné účetní závěrky v plném či zkráceném rozsahu
- zpracování podkladů a daňových přiznání pro jednotlivé daně
- zpracování statistických výkazů pro ČSÚ
- zpracování veškerých účetních směrnic (nebo spolupráce při jejich tvorbě)
- sestavení výkazu cash flow, zpracování podkladů pro úvěr
- asistence při kontrolách na FÚ, OSSZ a ZP
- zastupování klienta na základě plné moci při kontrolách na FÚ, OSSZ a ZP
- zpětné zpracování účetnictví